Städar "/

Idag har jag varit i farsta med min låtsas mamma och kolla på vinterkängor. Sen käkade vi på en skit god resturang och gick och handlade lördagsgodis. ;)
Och nu sitter jag på mitt rum och har enormt tråkit eftersom jag måste städa mitt rum Xl
Antar att jag måste sluta så jag kanske hinner röja lite i rummet innan jag käkar men jag orkar seriöst inte.
Sitter och driver lite med Tati istället som är mycket roligare XD
Och för er som undrar vem hon är, så kan jag berätta för er.
Hon är ett litet dampigt psykfall men ett väldigt roligt dampigt psykfall. Som gör skolan mycket roligare trots Alfjärto-sjärto. Dessutom är hon fett smart O.o (vilket man inte tror som hon dampar omkring)
Jag tog mig tid att rita en bild på henne också som finns lite längre ner.
Nej nu måste jag städa, får väl gömma alla saker i garderoben om jag inte orkar ta hela rummet X)



Tati när hon dampar, Orkar inte rita kläder så hon får vara naken >.<


Kommentarer
Postat av: Tati

haha va snygg jag blev! xD

2010-10-24 @ 12:26:54
Postat av: Alv

Självklart, det är ju världens näst bästa konstnär som har målat dig X)

2010-10-24 @ 12:36:26
Postat av: Tati

så vem är den bästa konstnären då? :)

2010-10-24 @ 12:47:26
Postat av: Alvt

Albertos vårta, så klart :X

2010-10-24 @ 12:50:11
Postat av: Tati

lol XD

2010-10-24 @ 12:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0