Fredag+lördagen = jag vet inte? kanske en på börjad galen helg passar in >.<

Ja då var man igång med bloggande igen. Har haft typ tusen bloggar men jag raderar alla och sen skapar jag tusen nya och radera dem. Dålig ovana? Aja har börjat med en ny och ska, ska, ska behålla den här, hoppas jag. Får väl se hur länge jag orkar hålla ut ^^, Kanske ska jag sluta snacka om just ingenting? Nej det ska jag faktiskt inte.
TILLSAKEN, alla som läser det här undrar kanske vem det här är? och isånnafall får ni fortsatta undra. Varför? För jag är ond >.<
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga/( ursäktar mig, det heter skriva). Någonstans måste man ju börja så jag börjar i fredags. Jag Var med beckan, jossan och dampunge tati (<------ om ni undrar varför hon kallas dampunge är det inte för att jag är elak eller jo det är jag men i det här fallet är det faktiskt sant, hon är en dampunge -.-)

TILLSAKEN, jo då åkte vi till farsta alltså. Det var väl tänkt från början att typ alla tjejer eller dem flesta tjejerna skulle åka dit men alla hoppade typ av. Men det gjorde absolut inget eftersom det var lika kul iallafall ;) Vi var där i? Kanske 2 timmar, har ingen aning. Och då sprang vi alltså i mellan H&M, Bik bok och dem andra nödvändiga affärerna.                                                                                            
Men vi hade lite stressigt för beckan skulle vara hemma halv sex, Jag kommer inte ihåg varför hon skulle vara där då fast hon berättade det typ en miljon gånger (Där underdrev jag, det kanske var två miljoner gånger) Jag skulle köpa ett linne men så hittade jossan ett par assssssssssss snygga jeans som det bara fanns ett par kvar och som passade mig perfeckt, på bik bok för 700sp vilket jag inte hade råd med. Men det var till min stora lycka, var det <3 Rea <3 på dem. XD Så jag hade precis råd att köpa dem och fick till min ännu större lycka 1korna över X) JIPPI                                                                                                         
Sen fick vi stressa, stressa, stressa och stressa lite till för klockan var då halv sex. Och bara för det var tåget försenad. Men vi kom imot alla odds hem förutom jossan som gick av vid handen för att mötta sim Mammmmmi.                                                                                                                        
När tati, beckan och jag kom till Vh (Efter jag och tati hade dampattacker på tåget tills alla börja kolla lite kostigt och beckan tyckte det räckte) gick dem i väg efter kramat hejdå (det gick för dem bor i närheten och inte för att dem hatade mig) Sen fick jag själv stå och vänta på bussen :'(                                                                                                                
När väl bussen väl anlände steg jag på som den lilla okyldiga flickan jag är. Tydlingen så tyckte inte den onda busschaffföraren som var ett förklätt pedofil att jag inte var en liten oskyldig flickan utan en galen huligan som var ute efter att döda hans buss bara för att jag inte hade tillräckligt med stämplar på min bussremsa >.< För att göra en lång historia kort så stod han och skällde ut mig fem minuter medan en hel fullproppad buss kollade på. Jag hade gärna bett gubbjävln fara åt helvetet. Men jag misstänkte att jag inte skulle få åka med då.  Efter ha gnällt på mig i ytligare 3min och hotat med böter gick han med på att jag fick åka med.                                                                                                                     
Resten av resan satt han och hackade på mig. När jag väl var framme gick jag av, eftersom han fortfarande kunde ge mig böter så beslöt jag mig inte för att kalla honom, för en jävla gubbpedofil som vars största glädje var att sabba andra liv. Istället nöjde jag mig med att sparka på bussen ett par gånger innan den åkte och springa som en galning. Resten av fredagen flöt på.
Idag (Lördag för dem som inte vet) var jag på stan och chillade lite, kollade lite i affärer. Innan jag kom hem och hade det soft med familjen. Det är svårt att säga i nuläget vad som kommer hända på söndagen, om det inte kommer någon orkan eller tsunamivåg antar jag det blir sova och slappdag.  


Oj det var ett väldigt lång inlägg, nästan rekord tror jag O.o Var bara tvungen att skriva av mig lite. Antar att det var allt för den här gången,

Så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0