Sundayen

Ja så hade man kommit till söndagen har faktiskt lite ångest för att det är skolan imorrn. Idag så fick jag ialla fall gå up as tidigt för jag var tvungen och följa med mamma och lämna katterna på sånt där kattställe, tror det kallas kattpenstionat eller något xD sen så åkte vi hem och jag kramade hej då till mammi innan hon åkte med taxin till arlanda där hon senare tog flyg till USA, komm inte ihåg varför hon åkte men det var någon jobbgrej. Sen så chillade jag lite, käkade frukost och spelad lite dator. Runt tolv så packade jag ihop med grejerna och släckte ner och låste innan jag stack iväg med 1, bussen till my dady.
Och när jag kom fram så sofftade jag lite (ja jag vet att jag typ alltid sofftar men vem kan motså det?), var och gulla med kissen sen, som jag inte har sett på ett tag och var ute och tog en liten promenad också . Jävligt skönt att gå ut i skogen och sträcka lite på benen specillt nu på hösten när allt är så sjukt fint.
Sen så skulle jag kanske gått bus eller godis, Och ja jag vet att det var förra helgen men varken jag eller någon kunde typ då så det skulle blivit av idag istället men jag orkade inte gå, vi skulle typ mötas fem men alla skulle hem runt 6 så det känndes faktiskt ganska onödigt specillt när busshållsplatsen ligger en halvmil från där jag bor och jag hade skoskav, så jag bestämde för att skippa det.

Oj, som vanligt blev det ett ovanligt lång inlägg men kan inte rå för det. Jag kan typ bara skriva få men långa inlägg. Är väl någon sjukdom jag har eller så är det kanske bara ytliggare en av mina konstiga sidor x]

Ska försöka sova lite nu, det är ju ändå skola imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0