Sönder våltagen ubåt

Idag är jag inte lika sjuk >.< så jag har badat med typ alma och hennes och min mamma + hennes lillasyrra och hennes kompis. Efter att vi hade badat ett tag, så blåste typ personalen upp en skitstor ubåt som man kunnde klättra upp och hoppa omkring på om man kännde för det. Alla typ våltog den stackars ubåten och jag kan säga så mycket att jag var en av dem O.o Tänker inte gå in på nogranare beskrivning Xl

Nu sitter jag och funderar på vilken sport jag ska gå på. Jag vill börja med tre nya men antar att det blir lite krångligt när jag redan gå på två andra grejer


Aja får fundera på det där lite senare för nu ska jag sitta och glo på lite hedlig Televistion.

God night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0