Seeeent inlägg X>

Jag tog mot alla förvåningar upp mig ur sängen idag även om det dröjdes till 11. Efter ha käkat lite frukost hoppades jag att på att återträffa med min kära soffan men icke som icke.
Eftersom alla tyckte (förutom jag) att mitt rum såg ut som en bombnedslag. Vart det städningen istället -.- Och eftersom halva golvet var täckte med smutskläder så vart det tvättning också. Jag kämpade tapert ett tag, orka faktiskt rensa garderoben (Helt otroligt hur mycket skit det fick fanns plats) Men sen fick jag inse mig som besegrad och tog en paused och gick istället ut på jakt efter kantareller. Det gick rätt hyfsad och jag lyckades sprapa ihop en del. Sen var jag tvungen att återvända hem. Och till med förfäran ta up en ny kamp med städningen som jag för engång skulle vann :O Därefter vart det kantarellmacka med familjen, Mums XP. Sen slappade jag och kollade på det där flygfilmen som gick på 4. Såg den förut fast inte hela. Den var jättebra, kaske lite väl happy end, men alla vart ju lyckligare så vad har man att klagga över =)   

Tänkte forsätta alla slappa, men kollar jag på klockan och ojjar lite för mig själv. Tänk att klockan nästan är 23:55 :s Antar att tiden går fort när man har kul xD Nej nu måste jag sluta, det är ju trots skoldag imorrn, får helt enkelt smyga ner i min älskade säng i det sovande huset
Goda natta och sova gotta :#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0