Det snöar i oktober O.o Vart är världen på väg? xS

Jag typ vaknade av att det var allt var vitt ute och det kom ännu mer vitt från himlen. Vart helt paff, det är endå oktober. :O Även om jag älskar vintern så kan det få vara höst lite till. Iallafall till hallowen.  Men snön ska typ smälta om några dagar sen kommer det vara varmt någon vecka innan det blir smäll kalt igen. Jag hoppadesdet blir massvis med snö. =)

Den här veckan har det inte hänt så jätte mkt. Jag glömde både böckerna och frågorna till So provet när jag skulle plugga över helgen (Pluggar alltid sista dagen :D) så jag hade hoppats på G men till min stora lycka fick jag MVG ;> TACK GUD
Sen hade hoppats på att jag kanske skulle få lika stor tur i franskan men Ne he, sån stor tur fanns det inte :-< 

På Tisdagen (Tror jag :S) skulle jag och Emelie cykla hem till henne för att hämta pengar. Vi fick låna Saras cykel men det var två personer och en cykel så vi kom fram till att jag skulle sjutsa henne vilket skulle visa sig vara en väldigt dålig ide. Vi åkte ner för en brant nerförsbacke, och vurpade så jag fick cykelstyret in imagen och Emelie flög av packethållaren. Sen låg vi typ mitt på vägen och mådde inte så bra. Jag höll på och spy och Emelie skrapade nästan upp hela sin hand. Men det räckte självklart inte utan vi´vart plus det väldigt leriga och Saras cykel lät väldigt konstig och var helt sne när vi ledde tillbacka den till skolan. Men resten av dagen var rätt schysst vi slapp bådde matte och idrottslektinonerna XD Moowwhahahha

Sen skulle *PIP* ( <------- barnförbjudet ord ) Madde skulle självklart strippa lite till eftersom hon inte tyckte det räckte md att klä av sig halvnaken på idrottslektionen så istället böt hon om tillsammans med killarna. Lovar att Abbe vart sjukt kåt -.-

Ja det är typ lite av som har hänt men orkat inte skriva mer nu för jag kollade på någon dålig film som jag ska forsätta att kolla på >.<

Morsning korsning


           Lämna mig inte, min älskade höst <3333

Kommentarer
Postat av: Tati

haha aa men abbe blir ju kåt på majvor och ali oxå :S

2010-10-24 @ 12:30:02
Postat av: Alv

Han typ dampar sönder av kåthet när han ser Ali "-"

2010-10-24 @ 12:37:52
Postat av: Tati

aa vet xP

2010-10-24 @ 12:48:18
Postat av: Alvt

Undrar inte om han blir kåt av sig själv X(

2010-10-24 @ 12:51:03
Postat av: Tati

jo det är klart han blir. han blir säkert kåt på en skalbagge oxå O.o

2010-10-24 @ 12:57:03
Postat av: Alvt

Han blir kåt på allt som rör sig >.<

2010-10-24 @ 13:15:00
Postat av: Tati

han blir kåt på sånt som inte rör sej oxå -.- typ hundar...

2010-10-25 @ 17:30:01
Postat av: Anonym

Han blir kåt när jim tappar sin linjal och kåtar sönder när majvor ber honom att stanna kvar efter lektion >.<

2010-10-25 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0